28 Şubat 2012 Salı

Kızıma yaptığım bere ve hırka

Soğuk ve kar yağışlı Ankaradan sıcak sıcak herkese bere getirdim :))


 Bu bereyi herkes  görmüş :))Bende severek kızım zehraya dün akşam başladığım bereyi bitirir bitirmez sizlerle paylaştım.Zehram çooook beğendi . Anne bugün bitir takip okula gideceiğim diye sabırsızca yalvardı .EEEE bugünde yine Ankaraya kar yağıyor sıcak sıcak taksın dedim :)) hırkasını zaten bitireli baya olmuştu zaman bulup yayınlayamamıştım onuda arada kaynattım iyi oldu  :))


50 ilmekle 5 nolu şişle haroşe başladım.


Bir yumak tam bitmeden 8  ilmek haroşeyı kestim diğer ilmeklerin bir tanesini kestim bir tanesini boşa bıraktım boşa bıraktığımı sonuna kadar geriye soktum. Kestiğim ilmekleri çok gevşek kestim ki sıkı durmasın.





Hırkamın bitmiş halı
yakından modelin görünüşü

 örgülü şapkamızda zaten bitmişti :))

 annesinin kukutası iyi günlerinde sağlıkla mutlulukla giyin.



29 yorum:

gonul_kalemi dedi ki...

Hırka baya ağır bir model..
Hasır saç ve pirinç örgü yapmışssınız...Şapka modellerini çok beğendim...
Şimdi diyeceksiniz ne diyor bu adam :)
Benim mesleğim triko imalatı...Model tasarımları yaparım aynı zamanda...:)
Çay ziyareti kısa olmalı... :)
Sevgilerimle Muammer

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba canım benim...
gerçekten şapkaya bayıldım çok havalı duruyor
çok beğendim...
hırkaya gelince o zaten bi sanat eseri...
eline emeğine sağlık canım...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

Arkadaşım bravo diyorum ellerine emeğine sağlık bir şey dememe gerek yok bak ve gör harika olmuş ikiside sevgiler selamlar

gülcan dedi ki...

Merhaba hepside çok güzel olmuş ellerine sağlık o düğmeli bereden bende ördüm şu an atkısını örüyorum...

Uykucu dedi ki...

naliyacım ördüklerin çok güzeller ama ben senin bu şirin kıza bayılıyorum ya maşallah rabbim esirgesin çok tatlı yaa :))

canım ellerine sağlık çok güzel olmuş güzel günlerde giysin :) ankaranın soğuklarında :))

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Çok güzel canım
ellerine sağlık
:)))))

Ayhanca Bakışlar dedi ki...

Ellerinize sağlık, hepsi çok güzel olmuş, sizin gibi marifetli bir anneleri olduğu için kızlarınız çok şanslılar. Mevlam kızlarınızı size sizleride kızlarınıza bağışlasın...

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

harika olmuş naliyacım ellerine sağlık kızlarında çok şanslı böyle anneleri olduğu için....eskiden örerdim ama artık valla koşuşturmaktan hiç yapasım gelmiyor...eve yorgun gelince direk dinelenmeyi düşünüyorum valla:)sevgiler

siyah kuğu dedi ki...

canım çok güzeller ellerine sağlık,

http://hercaim.blogspot.com/ dedi ki...

hepsi çok çok güzel olmuş haroşa bereden kızıma örmeği düşünüyorum ellerine sağlık kızın iyi günlerde kullansın

kpsszede dedi ki...

İşine gelmeyen yorumlara cevap yazmadığını görüyorum.Gerçi aynı şeyi blogcudaki okumuş kızlarla ilgili yazına yorum yazdığımda da yapmış,cevapsız bırakmıştın.Çünkü sen okumuş kızları yeriyordun ve ben aynı şeyleri okumamış kızların da yaptığını yazmıştım.
Şimdi merak ettiğim şey şu:
Madem okumuş kızları bu kadar farklı görüyorsun, onlardan biri olan benim kendimi anlattığım profil yazımı neden kopyalıyorsun?
Kendini anlatmak için kendi cümlelerini kurmaktan aciz misin?
İlginç...

Naliya dedi ki...

teşekkür ederim muammer aygun ..çay ziyafetinizi kısa kesmişsiniz .saygılar selamlar..

Naliya dedi ki...

sevgili şirineciğim çok teşekkür ederim evet şapkamız bıraz havalı oldu. çok kolay bir örnek yapmanızı öneririm arkadaşım ..

Naliya dedi ki...

sevgili sayancığım çok teşekkür ederim senin şiirlerin kadar olmazsada benimkilerde birer sanat eseri demi :))

Naliya dedi ki...

teşekkür ederim sevgili gülcan .bende sizlere kolaylıklar diliyorum berenizi iyi günlerde kullanın arkadaşım..

Naliya dedi ki...

sevgili uykucum teşekkür ederim canım benim .. istersen sanada örerim :))

Naliya dedi ki...

bir kase lezzet çok teşekkür ederim arkadaşım saolasınız..

Naliya dedi ki...

ayhanca bakışlar ne güzel dileklerde bulunmuşsunuz duanıza gönülden amin.. dıyorum çok teşekkür ederim saolasınız.. iyikide sizlerde buradasınız saygılar selamlar..

Naliya dedi ki...

sevgili hazancığım çok teşekkür ederim .çok doğru dıyorsun insan yorulunca gözü birşey görmüyor demi :))sevgiler arkadaşım..

Naliya dedi ki...

sıyah kuğu çok teşekkür ederim arkadaşım .. sevgilerimle..

Naliya dedi ki...

sevgili hercai çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım .bencede kızına hemen örmeye başla takildiğim yerde bana sora bılırsın çok kolay ve zevkle yapılıyor ben bir akşamda bitirdim :))

Naliya dedi ki...

kpsszede sen benim bloğumdaki bir paylaşımıma yorum yazıp cevap alamamışsan demekki yaptığınız yorum cevap alacak düzeyde değilmiş .kafanıza takmayada gerek yok .blogdaki kininizi burada sürdürmenin anlamıda yok sen kendi bloğunla ilgilen.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

saç örgülü gibi görünen şapkanın yapılış aşamalarını çık merak ettim.. klasik saç örgüsü değil anladığım kadarıyla.. paylaşırsanız sevinirim..

http://hercaim.blogspot.com/ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
http://hercaim.blogspot.com/ dedi ki...

sevgili naliya yakın ilgine teşekkür ederim sorum u cevaplarsan sevinirim lastiğin ilmeklerini sonradanmı cıkardın görüşmek dileğiyle sevgiler

Naliya dedi ki...

sevgili hercai lastiğin ilmeği demekle neyi kasteddiniz. eğer bereyse berenin bütün ilmeklerini beraber ördüm:))tekrar bana yönelirsen sevinirim :)) yardımcı olmaya çalışırım canım :))

Naliya dedi ki...

sevgili emineciğim ben o saç örgülü bereden tekrar ördüm açıklamalarıyla beraber nasipse yarın ekleyeceğim arkadaşım seni haberdar ederim bakarsın ..

http://hercaim.blogspot.com/ dedi ki...

canım berenin lastiğini sordum hani berenin bitiminde ilmekler sökülüyor ya lastik sökülmemiş orasını anyamadım canımsın ilgilendiğin için çok teşekkür ederim

AslıASLI dedi ki...

Çok çok beğendim, hem şapka hem hırka çok güzel olmuş. Kızınızada çok yakışmış ellerinize sağlık..

Yorum Gönder

 

Naliya © 2008. Design By: SkinCorner